Sunday, November 13, 2011

Teman hidup.

Kadang-kadang aku rasa macam malas nak pikir pasal sesuatu hubungan.Tapi bila di fikirkan balik agak lama jugak aku tak berpasangan ni.Mungkin memang tak da chemistry dengan ex gf aku tu.Aku rasa dy mcm dah berbahagia kot sekarang.Kira okay lah tu ada life sendiri.Aku tak nak dah fikir benda yang dah lama lepas ni.

Aku bukan nya kacak mana pun nak demand-demand sangat ni.Tapi ramai orang cakap aku ni memilih la apa lah.Bukan nya soal tu,aku nak cari orang yang kena dengan jiwa dan perangai aku yang tak berapa betul ni.Kang tersalah pilih aku jugak yang susah nanti.Lagi satu sifat aku dari dulu yang agak pemalu ni mungkin la buat aku agak lambat sikit nak cari pasangan.

Jiwang ke apa ke aku tak kisah.Style aku bila aku dah suka kat seseorang tu baru la sifat pemalu aku tu hilang dan cuba untuk mengambil hati orang yang aku suka tu.Aku ni susah sikit nak mengalah.Sebelum ni ada la tapi biasalah perempuan kalau dah agak cantik memang liat la nak dapat.Setakat berkawan tu ada lah.

Entah bila masa pun aku tak tahu.Masa ni ada seseorang yang aku rasa dy nak aku jadi kekasih dia.Aku kalau dah layan kawan walaupun agak kasar tetapi tetap nak buat dia gembira jugak.Benda ni yang dah buat dia salah erti.Serba salah aku di buatnya.

Sekarang ni aku hanya mampu mencuba dan terus melangkah sunyi tanpa terus memikirkan benda ni.Ya,walaupun aku senyum aku tetap rasa cemburu bila kawan-kawan ada orang di sayangi di sisi mereka.

Masa yang akan menentukan.Kita hanya mampu merancang,Yang maha Esa yang menentukan segalanya.

3 comments:

farah139 said...
This comment has been removed by the author.
farah139 said...

rileks la dude, 1 day you will find ur true love.. =) muda lagi ma..ihihi

Anonymous said...

ade yg sentiasa doakn kebahagiaan. bg peluang kat diri sendiri.