Saturday, November 19, 2011

Dota.




Mungkin ada sesetengah orang je yang tau pasal game ni.Tapi bagi aku game ni dah menjadi sebahagian dari rutin harian aku.Aku tak sangka pulak aku dah mcm addict dengan dota.Bagi kaum Adam,hampir kesemuanya tau tentang benda ni. Aku jugak tau mesti ada kaum Hawa yang rasa macam menyampah je sebab mungkin bf korang agak sibuk dan tak pedulikan korang bila bermain dota ni.


Aku tahu mesti kaum Hawa tertunggu-tunggu sebab bf korang ni lambat sangat nak reply mesej tu.Tapi korang kena tau bukan senang budak lelaki ni nak reply benda-benda tu semua.Jadi, korang fikir lah..:)


Main dota ni memang lah pasal menang dan kalah.Tapi ada segelintir manusia yang bawak situasi game ni ke luar.Ada yang sampai bergaduh, nak bertumbuk bagai.Orang-orang mcm ni terikut sangat dengan emosi tanpa mempedulikan orang lain.Aku tak faham dengan orang-orang mcm ni.Aku sendiri pun selalu jugak terikut-ikut dengan emosi sampai marah maki kawan aku sendiri masa main Dota ni.Tapi dalam game je lah,lepas tu kitaorang jadi baik semula.Biasa lah nama pun game.Sorry la bro.Haha.

Nak cakap pasal dota ni memang tak habis.Aku beritahu sikit je lah pasal dota ni supaya orang-orang kat luar sana tahu sedikit sebanyak pasal game ni.Aku tulis apa yang aku rasa dan aku lihat.

Kepada para pemain dota di luar sana.Semoga anda semua menjadi pemain dota yang pro.Aku pun bukan bagus mana pun.But im not noob.haha..Peace.:)

2 comments:

Aziah Jamil said...

*vice versa... if a girl replies to ur text msg while playing dota.. then, she truly loves you.. hahaha.. *

Ahmad Asnawi said...

yaa..i know you're dota player..hehehe..:)