Saturday, May 7, 2011

Bosan.


Bangun dari tido tgok tak de sorang pun kat umah?.Haha,memang keras la aku kat sini.Tu la masalah dy kalau kau tido mati.Pehh bosan nak ma***s s**l.Aku rasa mcm nak mencarut je ni.Sumpah tak best keadaan aku skarang.


Kalau dah bosan,semua benda kau nak buat kan.Aku kalau dah bosan ni,memang mengadap laptop je la.Dah puas online tak tahu nak buat apa.Nak bukak video,line tgah lembap la pulak.Jadi aku pun ambik la gitar yang tersadai kat tepi aku ni main depan laptop.Bukak tabs gitar lagu yang aku nak belajar.







Masa-masa mcm ni la yang boleh buat aku fokus,sungguh-sungguh belajar dan main lagu yang aku suka.Bakar rokok sebatang, sandar kat dinding tros main gitar feeling sorang-sorang.Aku tak de la selalu sgat tgok tab-tab ni semua.Kalau kau dah biasa main,kau mesti dah dapat cari sendiri bunyi yang kau nak.Walaupun agak lambat tapi still ada bunyi la kan.Aku memang suka battle skill dgn membe aku yg lain.Kau dapat belajar apa yang dy tau,dan dy dpt belajar apa yang kau tau.

Dah puas main,memang mengadap game la nampaknya.Bukak tv,ps 2 tros main game bola.Asah skill nak lawan dengan orang lain.Dekat umah aku ni,setiap masa kalau free je mesti ajak lawan.Tak nak main kang kena bahan,penakut la,loser la.Entah apa-apa je budak-budak ni.hahaha.

Okay dah boleh kemas umah dah skit-skit ni.Rumah sewa bujang memang biasa la bersepah.Tak de la teruk sangat pun,tapi nampak semak la pulak.Kejap je nmpak kemas,esok lusa confirm sepah balik.Aku rasa aku dah banyak membebel pulak ni.Sekarang tggu je la sampai budak-budak umah aku balik.Bosan..=-=.









No comments: